Algemene voorwaarden - Van Westen Menswear Goes
Gespecialiseerd maat advies [email protected]
Gratis verzending
Gratis retour (SALE uitgezonderd)
Klantenservice 0113 270160

Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden

 

BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en drukt u op de knop ‘Bestellen’. Nu heeft u het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kunt u de bestelling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klikt u op de knop 'afrekenen' en volgt u de stappen in het betalingsproces.

Gratis verzenden.
Er worden in Nederland & Belgie geen verzendkosten berekend. (Behalve SALE artikelen)

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:
Ideal / Bankcontact / Visa / KBC-CBC / Belfius / Eurocard-mastercard / Sofort
of gewoon overmaken

Worden er betaalkosten berekend?
Er worden geen betaalkosten berekend.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond dan krijgt u van ons een orderbevestiging in uw email. Hierop staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij werken met PostNL
Nederland: Besteld voor 13:00 uur, de volgende dag in huis.
In het weekend besteld, dinsdag in huis
Voor België, Frankrijk en Duitsland: In het algemeen binnen 3 a 4 werkdagen in huis.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
U kunt de bestelling ook zelf ophalen bij de kassa in onze winkel. Wilt u hier gebruik van maken, dan kunt u dat aanvinken tijdens het afrekenproces.  

 


RETOUREN

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?
De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt, met aangehecht prijskaartje en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn. Het eenmalig passen van kleding wordt hierin niet beschouwd als gebruik.

Wat zijn de kosten en procedures bij een retour?
Het retoursturen in Nederland & Belgie is gratis (sale uitgezonderd),
Het retourneren van de bestelling is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst van het pakketje. De originele nota in de doos bijvoegen. 
U dient de retourzending van tevoren per email te melden, u ontvangt daarna via de Email een retoursticker.
Het geld wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening als die waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op: Het kan een aantal dagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven. 

Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?
Ja, ook dan geldt dat de geretourneerde artikelen alleen worden geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt, met aangehecht prijskaartje en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn. 

Kan ik een artikel omruilen?
Als u een product wilt omruilen kunt u contact opnemen met de klantenservice: [email protected] 
U kunt ook ruilen in de winkel. Het adres van de winkel is Van Westen, Lange Vorststraat 102, 4461 JR Goes.

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag u dit aan ons retourneren.  In een email kunt u dan aangeven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel. U ontvangt daarna via de Email een retoursticker. Wij zullen uw klacht klacht na ontvangst beoordelen. 

Heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via e-mailadres [email protected] of telefonisch via 0113-270560.

 

 

Gratis verzending

Binnen de Benelux

Gratis retour zenden

SALE uitgezonderd

Betrouwbaar

Meer dan 10.000 tevreden klanten

Winkel

Locatie: Goes, Zeeland

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.